"Bir milleti yok etmek isterseniz askerî istilâya lüzum yoktur. Ona tarihini unutturmak, dilini bozmak, dininden soğutmak ve dolayısıyla manevî değerlerini, ahlâkını yozlaştırmak kâfidir."
Türk Edebiyatının çok kıymetli yazarı; Peyami Sefa aynen böyle demiş.
Çetin ve zorlu süreçlerden geçiyoruz. Kimin eli kimin cebinde tezimiz tez elden çıkmış durumda!
"Haksız düzende haklı ol da yaşa; sonu nasıl olsa yokluk dünyanın, varından yoğundan kurtul da yaşa" arkadaşım!
Dünyayı sömüren iğrenç ötesi gücün, gücünü burada gösterme ve Türkiye'ye terzilik yapmak için gelmesine topyekün kampanyalar yapmamız gerekirken, halkın dışında tık ses duymuyoruz. Bu neyin göstergesi, biz daha ölmedik, ölmeye de hiç niyetimiz yok. İran'da yaşadıkları direncin milyon katını burada yaşarlar, bebek ve çocuk fantazicileri... Utanmadan ahkam kesiyorlar.
Trump yüreklerine su serpip Barrack’ın mevcut görevlerine ilave Irak Özel Temsilcisi olarak da görev yapacağını duyurdu. Sebebini, “Suriye ve Irak hükümetleriyle stratejik işbirliğimizi ilerlettiğimiz ve onlarla ilişkilerimizin büyümeye devam ettiği bir dönemdeyiz.” diye açıkladı. Daha önemlisi; Tom Barrack’ın Türkiye’de “harika işler çıkardığını” vurguladı... Neymiş bu harika işler birileri bize anlatsa da duysak.
Saçma salak konuşmalarına devam edecek onu mu kastediyor. Ne bekliyoruz bu kel ve çirkin yaratık daha ne kadar konuşacak? Özgürlük halka verilir, buraya gelen sömürge valilerine değil... Türk Milletinin geleceğine karar vermek sana mı kaldı? Hem kel, hem fodul kişilik. Şimdi susuyorsak, herşeye rağmen demokrasiye olan inancımızdandır. Bizi boş beleş sanma engerek yılanı pardon Bırak Tarak...
Bak Barrack;
Türkiye, coğrafi ve kültürel olarak Anadolu medeniyetinin devamıdır. Ülkemin istikrarı, iç dengeleri ve geleceği, hiçbir dış gücün “stratejik kurgusu olarak ele alacağı veya düzenleyeceği bir sorun değildir. Türkiye'nin kendi kaderini tayin hakkı, kendi halkına aittir. Biz kendi başımızın çaresine çok iyi bakarız. Senin o iğrenç fikirlerine ihtiyacımız yok. Siz 200 yıllık geçmişi olan 72 milletten oluşan yamalık gibi yapay bir devletsiniz ve en kısa zamanda parçalanacaksınız.. Türkiye ise 15 000 yıllık geçmişi olan köklü bir devlettir. Bence o zekanı fazla yorma artık.
Birisi şu adamı sustursun, yoksa siz de onun gibi düşünüyorsunuz diye düşüneceğiz.
Valla düşünüyorum, caydırın bizi bu düşüncelerden!
Egonu öyle beslemişsin ki, karakterin aç kalmış... Anlamamışsın bu ülkeyi, çözememişsin!
İhanetin nedeni olmaz, ER GEÇ BEDELİ olur... Haydi Git!